O mnie

Moje zdjęcie
Kraków, Poland
Witam na moim domowym blogu. Znajdziesz tu trochę różności. Dowiesz się, co cieszy mnie w życiu myszy domowej. Jak wyżywam się w kuchni, ogródku, pracowni - w szeroko pojętym mysim domku. Mam nadzieję, że zechcesz do mnie zajrzeć znowu, a zaglądając, skomentujesz szczerze moje poczynania. Jeśli prowadzisz bloga, chętnie wpadnę z rewizytą. :) Jeśli nie, możemy kilka zdań wymienić u mnie lub via mail: kwiatki.w.kratke@gmail.com :) Dużo słoneczka w duszy :) Pozdrawiam - mysz

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Wyniki CANDY



Ponieważ ostatnia doba candy zbliża się ku końcowi, a mnie strasznie chce się spać, wyniki candy będą już teraz i szybciutko ;)

Wyboru dokonała Kocica, wybierając w celu konsumpcji jedną z przygotowanych przeze mnie karteczek z Waszymi nickami.



Nie przeciągając - Helena wylosowała Inkwizycję :)



Inkwizycjo - gratuluję serdecznie i czekam na adres oraz info czy chcesz aby wybrany przez Ciebie aniołek przywędrował pod Twój dach w stanie jak na zdjęciu, czy też życzysz sobie jakiś kolorków lub samego lakieru?

Reszcie uczestniczek serdecznie dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że znalazłyście tu coś dla siebie i jeszcze do mnie wpadniecie kiedyś ;)

Buziaki i dobrej nocy ;)


EDIT:
Nie wiem jak to się stało. Chyba już tak bardzo nie mogłam doczekać się mojego pierwszego losowania, że pospieszyłam się o jeden dzień. Jakoś tak byłam przekonana, że to już 13-go. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, a z tego miejsca obiecuję zrehabilitować się drugim, tym razem poświątecznym candy :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, a Tobie dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluje zwycięzcy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszko... nie do wiary! Znów kotka przyniosła mi szczęście ;-)
    Wcale się nie dziwię, że przyśpieszyłaś termin losowania, bo ja też nie mogę się doczekać swojego ;-) Tylko... czy aby na pewno to pomyłka? wszak tylko pół godzinki przed terminem...
    Bo żeby nie było później reklamacji ;-) Anioł jest mój i basta! zaraz piszę mejla, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehmmm... tylko jakoś nie mogę znaleźć Twojego adresu mejlowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwycięzcy i dzięki za dobrą zabawę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację Inkwizycjo. Byłam przekonana, że gdzieś się wyświetla. Dodałam go na górze, przy moim profilu.
    Jeszcze raz dziękuję za Wasze miłe odwiedziny i udział w zabawie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie... Myszko, cuda się zdarzają! Bardzo się cieszę, że Ty wygrałaś... chociaż trochę mi smutno, że nie wygrali inni... najlepiej wszyscy!
    A Rubinela... ta dopiero miała dubeltowego farta ;-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń