O mnie

Moje zdjęcie
Kraków, Poland
Witam na moim domowym blogu. Znajdziesz tu trochę różności. Dowiesz się, co cieszy mnie w życiu myszy domowej. Jak wyżywam się w kuchni, ogródku, pracowni - w szeroko pojętym mysim domku. Mam nadzieję, że zechcesz do mnie zajrzeć znowu, a zaglądając, skomentujesz szczerze moje poczynania. Jeśli prowadzisz bloga, chętnie wpadnę z rewizytą. :) Jeśli nie, możemy kilka zdań wymienić u mnie lub via mail: kwiatki.w.kratke@gmail.com :) Dużo słoneczka w duszy :) Pozdrawiam - mysz

wtorek, 26 października 2010

Jestem

Jestem. Na razie w domku. U mamusi. Spędzam czas. Leniwie. Nie mam zdjęć i nie pokażę, co upolowałam na kilku ostatnich wypadach na starocie. Ale jak wrócę do Krakowa, to obiecuję systematycznie nadrabiać zaległości. Myślę, że pomału się rozkręcę. :)
Aha, obroniłam się. Dlatego w końcu jestem, bo dlatego mnie nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz