O mnie

Moje zdjęcie
Kraków, Poland
Witam na moim domowym blogu. Znajdziesz tu trochę różności. Dowiesz się, co cieszy mnie w życiu myszy domowej. Jak wyżywam się w kuchni, ogródku, pracowni - w szeroko pojętym mysim domku. Mam nadzieję, że zechcesz do mnie zajrzeć znowu, a zaglądając, skomentujesz szczerze moje poczynania. Jeśli prowadzisz bloga, chętnie wpadnę z rewizytą. :) Jeśli nie, możemy kilka zdań wymienić u mnie lub via mail: kwiatki.w.kratke@gmail.com :) Dużo słoneczka w duszy :) Pozdrawiam - mysz

sobota, 4 grudnia 2010

Moje Allegro

Poczyniłam ostatnimi czasy kilka rzeczy rękoma własnymi. Najnowsze wyroby, to aniołki z masy solnej, których przedsmak mogłyście zobaczyć w poprzednim poście o Candy. Swoją drogą, smutno mi trochę, że takie małe budzi ono zainteresowanie. Chyba jeszcze długo będę musiała pracować, żeby zachęcić do tego bloga więcej osób. Co do Candy, to mimo iż wygląda ono bardzo skromnie, zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby wylosowana osoba nie była nim rozczarowana.

Ale wracam do tematu. Na Allegro wystawiłam tych kilka rzeczy, które spod moich łapek wyszły i zapraszam serdecznie do ich obejrzenia, a może któraś z Was zechce coś przygarnąć. Aniołki nabrały kolorów i mam nadzieję, że już niebawem staną się miłym, świątecznym akcentem w czyimś domu.

Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam przedświątecznie :)

mysz

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł z wystawieniem świątecznych ozdób, wykonanych ręcznie. Coraz częściej ludzie odchodzą od kupna masowej produkcji.
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń