O mnie

Moje zdjęcie
Kraków, Poland
Witam na moim domowym blogu. Znajdziesz tu trochę różności. Dowiesz się, co cieszy mnie w życiu myszy domowej. Jak wyżywam się w kuchni, ogródku, pracowni - w szeroko pojętym mysim domku. Mam nadzieję, że zechcesz do mnie zajrzeć znowu, a zaglądając, skomentujesz szczerze moje poczynania. Jeśli prowadzisz bloga, chętnie wpadnę z rewizytą. :) Jeśli nie, możemy kilka zdań wymienić u mnie lub via mail: kwiatki.w.kratke@gmail.com :) Dużo słoneczka w duszy :) Pozdrawiam - mysz

wtorek, 9 sierpnia 2011

Migawki z podróży "po"

Chmielno na Kaszubach:

 Ceramika Neclów


Kaszubskie piwko nad jeziorem Białym

Sopot:

Detale ze spaceru bocznymi uliczkami











Gdańsk:

Gdańskie kamieniczki
  

Kogutek jaki jest każdy widzi
  

Wyprawa na dorsze
 

2 komentarze:

  1. Ciekawe spojrzenie na Kaszuby i Trójmiasto, szkoda, że tak bardzo "w pigułce" ;-) Detale urocze i z poczuciem humoru... na pewno dużo się uśmiechaliście w TEJ podróży ;-))
    Piękne ostatnie zdjęcie, dla mnie przesycone tęsknotą...
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że bawiliśmy prawie w tych samych miejscach!!!Dzięki za odwiedziny u mnie!:)

    OdpowiedzUsuń