O mnie

Moje zdjęcie
Kraków, Poland
Witam na moim domowym blogu. Znajdziesz tu trochę różności. Dowiesz się, co cieszy mnie w życiu myszy domowej. Jak wyżywam się w kuchni, ogródku, pracowni - w szeroko pojętym mysim domku. Mam nadzieję, że zechcesz do mnie zajrzeć znowu, a zaglądając, skomentujesz szczerze moje poczynania. Jeśli prowadzisz bloga, chętnie wpadnę z rewizytą. :) Jeśli nie, możemy kilka zdań wymienić u mnie lub via mail: kwiatki.w.kratke@gmail.com :) Dużo słoneczka w duszy :) Pozdrawiam - mysz

niedziela, 20 listopada 2011

Moja wizja świata, czyli polowanie z aparatem

Witajcie w ten piękny dzionek. Poranek wielce był mroźny, ale już słoneczko świeci i ogrzewa świat przyjemnie - mam nadzieję, że u Was również. Korzystając z okoliczności przyrody, jakie zaistniały w naszym ogrodzie przed południem, chwyciłam za aparat i poszłam trochę pomarznąć. A oto jakie są tego skutki:











3 komentarze:

  1. U mnie całkiem przyjemnie jak na listopad. Bez przymrozków.
    Zdjęcia cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 59 yrs old Environmental Tech Jilly Josey, hailing from McBride enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Gambling. Took a trip to Tyre and drives a Ferrari 250 GT Series 1 Cabriolet. sprawdz ten link tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. 22 year old Programmer Analyst I Danny Nevin, hailing from MacGregor enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Vacation. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Diablo. teraz kliknij w link

    OdpowiedzUsuń